Skip to main content

Przejęcie rozrachunków

Przejęcie rozrachunków z dostawcami w Niemczech i Szwajcarii dla pewnej grupy przemysłowej

Nasze zadanie polegało na skanowaniu, przetwarzaniu i zarządzaniu fakturami od dostawców. Opracowywaniem faktur zajęły się dwa zespoły, od razu znacznie zwiększając wydajność poprzez optymalizację samego procesu skanowania. Poza tym udało nam się zwiększyć udział faktur wysyłanych pocztą elektroniczną z 10% do 85%.

Czytaj więcej: Przejęcie rozrachunków

Automatyka RPA

Automatyczne odczytywanie informacji logistycznych

Użycie robota umożliwiło nam odczytywanie informacji z wiadomości mailowych oraz zautomatyzowanie odpowiednich czynności = w konkretnym przypadku realizację zadania w dziedzinie logistyki.

Czytaj więcej: Automatyka RPA

Rekrutacja Szwajcaria

Dobry personel to absolutna podstawa dla każdego pracodawcy.

Zadbaliśmy o potrzeby naszego klienta, sieci butików oferującej wysokogatunkową bieliznę i loungewear, który szukał doskonałego personelu sprzedażowego w niemieckojęzycznej i francuskojęzycznej Szwajcarii.

Czytaj więcej: Rekrutacja Szwajcaria

Rekrutacja Europa Wschodnia

Międzynarodowy koncern spożywczy rekrutuje pracowników z Rumunii, Bułgarii, Węgier i Polski do swoich zakładów w Niemczech i Austrii

Przedsiębiorstwo prowadzi sporej wielkości zakłady przetwórstwa spożywczego w Niemczech i Austrii. Jako że o lokalnych pracowników coraz trudniej, pojawił się pomysł na ściągnięcie dobrej kadry z krajów Europy Wschodniej.

Czytaj więcej: Rekrutacja Europa Wschodnia

Step-by-Step Outsourcing

W procedurze „Step by step” nasi pracownicy krok po kroku przenieśli dla szwajcarskiej firmy windykacyjnej dużą część codziennych zadań operacyjnych do Polski.

Zlecenie zaczęło się od 2 agentów, a skończyło na zespole dwudziestu osób.

Czytaj więcej: Step-by-Step Outsourcing

Obsługa klienta e-commerce

Uproszczenie i optymalizacja obsługi klienta w handlu elektronicznym dla detalisty

Nasi pracownicy przejęli zadania działu obsługi klienta dla pewnej firmy. Dotychczas dział ten na wszystkie maile odpowiadał w Outlooku, nie posiadał KPI, katalogów odpowiedzi, automatyzmów.

Czytaj więcej: Obsługa klienta e-commerce